Prekių garantija

BENDROS GARANTIJOS SĄLYGOS

Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje.
Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: pirkimo – pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti UAB „Techpra“ kontaktais: el. Paštu: info@techpra.com arba logistika@techpra.com , arba kreiptis į artimiausią “Bed&Sleep” ar “Tempur” prekybos vietą. Apie sprendimą nedelsdami informuosime Jus Jūsų nurodytais kontaktais. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis.

BENDROS GARANTIJOS SĄLYGOS

Baldams : 2 metai
Temprakon gaminiams: 2 metai
Lovoms: 2 metai
Ergomotion lovoms: 10 metų proporcinė garantija
Stearns&Foster lovoms: 10 metų
Halsa gaminiams: 2 metai
Sealy čiužiniams: 10 metų
 
Tempur gaminių garantija:
2 metų užvalkalams
3 metų pagalvėms ir atramoms ir 3,5cm antčiužiniams
5metų 5cm aukščio antčiužiniams
10 metų 100% - tinė garantija TEMPUR čiužiniams(*yra papildomų sąlygų)
15 metų proporcinė garantija Original, Sensation ir Cloud kolekcijos 19cm čiužiniams, bei antčiūžiniams 7cm. (**yra papildomų sąlygų).
Sofos:
5 metai Ostuni kolekcijai,
5 metai Altamura kolekcijai,
3 metai čiužiniui
_______________________________________________________________________________________
*jeigu asmuo sveria 150kg ir daugiau, tokiu atveju TEMPUR čiužinių garantija- 2 metai
** Jeigu pateikėte pagrįstą skundą praėjus 5 metams nuo įsigijimo datos, TEMPUR pakeis Jūsų čiužinį į tolygų, sumokėjus tokią čiužinio kainos dalį:
0 – 5 metų pilna garantija
6 metai garantija sumažinama 10% 11 metų garantija sumažinama 60%
7 metai garantija sumažinama 20% 12 metų garantija sumažinama 70%
8 metai garantija sumažinama 30% 13 metų garantija sumažinama 80%
9 metai garantija sumažinama 40% 14 metų garantija sumažinama 90%
10 metų garantija sumažinama 50% 15 metų garantija sumažinama 100%
Skaičiuojant proporcinės garantijos vertę, kaina nustatoma pagal tuo metu galiojantį kainyną.

PREKIŲ KEITIMO BEI GRĄŽINIMO SĄLYGOS IR TVARKA

1. Remiantis 2001 m. birželio 29 d. LR Ūkio ministro įsakymu dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo jų įsigijimo grąžinti prekes pardavėjui.
Pagal CK 6.22810 straipsnio 2 dalies 5 punkto, prekė kuri buvo išpakuota ir bandyta (t. y. visos miego prekės) grąžinimas negalimas dėl sveikatos apsaugos ir higienos priežasčių. Prekė keičiama kita analogiška preke, jei prekė yra brokuota.
Įsigijus prekes Bed&Sleep arba Tempur firminiame salone, išimtinais atvejais Klientas gali grąžinti, o UAB Techpra - geranoriškai priimti nenaudotas ir neišpakuotas kokybiškas prekes, išskyrus prekes, kurios buvo gamintos pagal kliento pateiktas specifikacijas (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalo spalva, lovos su pasirinktu audiniu ir t.t.) per keturiolika (14) kalendorinių dienų nuo jų pristatymo dienos. Grąžinama kokybiška prekė turi būti nenaudota ir neišpakuota.
Įsigijus prekes Bed&Sleep internetinėje parduotuvėje www.bedandsleep.lt, Klientas turi teisę grąžinti nenaudotą ir neišpakuotą kokybišką prekę, išskyrus prekę, kuri buvo pagaminta pagal kliento pateiktas specifikacijas (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalo spalva, lovos su pasirinktu audiniu ir t.t.), per keturiolika (14) kalendorinių dienų nuo jos pristatymo dienos. Grąžinama kokybiška prekė turi būti nenaudota ir neišpakuota.
2. UAB Techpra nekeičia ir nepriima grąžinamų naudotų ir išpakuotų kokybiškų prekių, taip pat kokybiškų prekių, kurios buvo pagamintos pagal kliento pateiktas specifikacijas (nestandartiniai išmatavimai, užvalkalo spalva, lovos su pasirinktu audiniu ir t.t.).
3. Pinigų grąžinimo ir/ar prekės pakeitimo garantija Klientas gali pasinaudoti, jeigu prekės nebuvo naudojamos ir yra neišpakuotos. Grąžinamos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, išsaugotos jų vartojamosios savybės ir Klientas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš UAB Techpra.
4. Grąžindamas kokybišką prekę, Klientas sutinka, kad grąžinta prekė dar kartą būtų įvertinama įmonės atstovų. Įvertinus ir nustačius, kad grąžinama kokybiška prekė atitinka šiose Grąžinimo taisyklėse keliamus reikalavimus, pinigai grąžinami per 14 d. nuo prekės paėmimo ar pristatymo į bet kurią prekybos vietą dienos. Prekei neatitikus šiose Grąžinimo taisyklėse keliamų reikalavimų, prekė yra grąžinama Klientui atgal.
 
5. Grąžinamos nenaudotos ir neišpakuotos kokybiškos prekės privalo atitikti šiuos reikalavimus:
a) Grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje;
b) Grąžinama prekė turi būti Kliento nesugadinta, turi būti išsaugotos grąžinamos prekės vartojamosios savybės, prekė turi būti tos pačios komplektacijos ;
c) Grąžinama prekė turi būti Kliento nenaudota;
d) Prekė nebuvo pagaminta pagal kliento pateiktas individualias specifikacijas;
6. Grąžinant prekę, užpildomas Prekių grąžinimo aktas, kuris pateikiamas pardavėjui kartu su grąžinama preke.
7. Prie Prekių grąžinimo akto pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo–pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą–pardavimą iš UAB Techpra patvirtinantis dokumentas (pridėtinės vertės mokesčio sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita). Jeigu Klientas prekės pirkimo–pardavimo dokumento nepateikia, prekė keičiama arba vykdomi kiti Prekių grąžinimo akte nurodyti Kliento reikalavimai tik UAB Techpra sutikus.
Ginčų sprendimas
 
Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Pirkėjas turi teisę visus ginčus spręsti ir pretenzijas adresuoti pardavėjui el. paštu info@techpra.com
Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Pirkėjai prašymą / skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402, Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 6751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr.
Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, o taip pat prekė nėra įtraukta į negrąžinamų prekių sąrąšą, kurį numato LR teisės aktai.
Informacija apie elektroninį ginčų sprendimą (EGS): Kilus problemai dėl internetu pirktos prekės, klientas gali pasinaudoti EGS platforma ir pateikti skundą, kurį nagrinės nepriklausoma ginčų sprendimo institucija.
Nuoroda į EGS platformą: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
Užsisakykite mūsų naujienlaiškį.
Pažadame įdomią kelionę kartu